V roce plném ekonomických výzev dokázal T-Mobile nejen udržet, ale i posílit svou pozici na českém trhu. Díky investicím převyšujícím 3 miliardy korun se společnost mohla zaměřit na rozvoj infrastruktury. To vedlo k rozšíření sítě do více než 140 měst a obcí a zahájení testování vysokorychlostního internetu. Kromě toho T-Mobile zaznamenal 1,6% nárůst počtu zákazníků.
V roce 2023, který byl pro českou ekonomiku plný výzev, dokázal T-Mobile nejen udržet svou pozici na trhu, ale také posílit svou infrastrukturu a rozšířit zákaznickou základnu. S investicemi přesahujícími 3 miliardy korun vyslala společnost jasný signál, že chce i přes stávající problémy budovat jednu z největších sítí v ČR. V souvislosti s tím začala testovat internet s rychlostí až 8 Gb/s.
Investice do infrastruktury byly v roce 2023 klíčovým prvkem strategie T-Mobile. Poskytovatel pracoval s celkovým objemem investic ve výši 3,044 miliardy korun. Rozvoj optické sítě přitom zahrnoval modernizaci a rozšíření dosahu rychlého internetu do více než 140 měst a obcí.
Zároveň se mu podařilo v Olomouci dokončit přechod na standard XGS-PON, díky čemuž mohl začít testovat vysokorychlostní internet s rychlostí až 8 Gb/s. V rozšiřování a masivních investicích do infrastruktury chce pokračovat i v tomto roce. Motivací je nepochybně také získání ocenění Ookla Speedtest Awards™ za nejlepší mobilní pokrytí a nejrychlejší mobilní síť na území ČR.
S 1,6% nárůstem počtu zákazníků na 6,5 milionu a přírůstkem 653 518 uživatelů programu Magenta Moments si T-Mobile dokázal udržet svou zákaznickou základnu, a to i přesto, že mu ekonomická situace nebyla zrovna nakloněna.
Investice tudíž nesměřovaly pouze do infrastruktury, ale i uživatelského zážitku či nabídky produktů. V roce 2023 tak společnost vydala vylepšené modely mobilních telefonů T Phone a T Phone Pro. Součástí strategie bylo také spuštění již zmíněného programu Magenta Moments či nabídka letních datových balíčků s 30 GB zdarma.
Jedním z milníků byl též rebranding T-Mobile TV na MAGENTA TV a rozšíření nabídky programů například o Premier League, CANAL+ Sport, BBC First či připojení streamovací platformy Voyo. Možná i proto počet předplatitelů MAGENTA TV vzrostl o 12,2 % na 266 000.