Rychlost.cz Fórum Ostatní Blokace spotify od poskytovatele - bez informace

Blokace spotify od poskytovatele - bez informace

Blokace spotify od poskytovatele - bez informace

Ostatní
od bobb1
příspěvků: 2
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 7,75/2,07

Ahoj,

byli jste někdy poskytovatelem zablokování? Tedy nějaké služby? Třeba takové ERI - Český bezdrát slibuje neomezený internet, ale v jejich interní aplikaci je dokonce omezení internetu 180Gb měsíčně, o čemž nikdy nebyla ani řeč.

Internet neustále vypadává a hlavně běží třeba 0.3 Mb/S 4 hodin a stalo se tak, že internet touto rychlosti běžel i o půlnoci. Taktéž nastal problém s tím, že má vysokou odezvu průměrně 200ms. První polovinu měsíce vše v pohodě, a teď tohle. Podpora odpovídá cca za 1 den a řešení v nedohlednu, takže odcházíme.

Udivuje mě, že někdo takový může poskytovat internet. Odpověď od hlavního jednatele společnosti je taková, že co bych vlastně chtěl, že tam mám agregaci a pokud chci internet tak si mám zakoupit synchronní linku za 20 000,- Kč.

Nejvíce mě dorazila blokace spotify, takže si platím prémium na Spotify vlastně zbytečně. Asi se jim zdá, že jim Spotify vytěžuje linku.

Podle mého názoru došlo také k blokaci FTP, které potřebuji k práci, protože z ničeho nic přestal fungovat FTP přenos nebo šel velmi pomalu. Po přepnutí do pasivního režimu (jako webový prohlížeč), tak vše fungovalo v pořádku.

 
od erimobile
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)
hodnocení reakce: -1

Zdravím,

pro upřesnění uvádíme, že zákazník nechtěl náš VDSL modem, který využíval cca 3 týdny a pak jej vrátil a mimochodem dostal 100 % ceny modemu zpět. Začal používat svůj vlastní, o kterém se dočetl na internetu jako o "nejlepším" možném a ten sice dosahoval o něco vyšších rychlostí, ale naprostá většina výpadků spojení byla způsobena právě tímto modemem, protože se odpojoval od sítě (samozřejmě vše lze doložit).Ano je pravda, že ADSL/VDSL připojení jsou poskytovány v ČR se standardní agregací 1:50 (u naprosté většiny poskytovatelů), ale zákazník má od nás agregaci výhodnější.

Co se týká odezev na zákazníkovi připomínky, tak ty jsou standardně řešeny do druhého pracovního dne a "skáče" se kolem něj daleko více než u kohokoliv jiného. Technici z Cetinu taky několikrát připojovali tohoto zákazníka na lepší vedení a nikdy zákazník za výjezd technika neplatil ani korunu. A výsledek našeho snažení je přesně podle hesla, kdo do tebe kamenem ty do něj chlebem..

Snažíme se zákazníkům vycházet maximálně vstříc, ale technologie xDSL má prostě své omezení, jako je agregace - sdílení a asynchronní provoz, který prakticky znamená, že jakmile zákazník plně vytíží svou odchozí linku např. 1 Mbps, tak ani příchozí linka moc rychleji nefunguje a samozřejmě se zhorší parametry jako je ping. Všem zákazníkům se to snažíme vysvětlovat, neprostá většina tomu rozumí,. někteří ale bohužel...

Doporučuji se nenechat tímto názorem ovlivnit a sami si můžete Eri-ADSL/VDSL/VDSL2 vyzkoušet. Stále platí Vánoční akce 2016 - první měsíc zdarma a to bez nuntosti dlouhých závazků.

Český bezdrát

 
od bobb1
příspěvků: 2
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 29,0/4,75
hodnocení reakce: 0

Na tohle musím reagovat. VDSL model byl Zyxel a v této chvíli mám Asus DSL-N17U, kde se dá nastavit mnohem více parametru sítě, vektoring, a také lze tlumit případné výkyvy ve stabilitě připojení.

Neříkám, že dodaný model byl nekvalitní, protože samotné O2 tento modem doporučuje, ale nesouhlasím s tím, že model Asus DSL-N17U je špatné a ani nehlásám, že je nejlepší.

Zákazník má od vás agregaci 1:45. O2 má agregaci 1:50, kterým patří veškeré vedení (tedy do doby rozdělení na CETIN a O2. V modemu vidím propustnost sítě, která je s O2 větší a stabilita větší. S připojením od ERI byla odezva 60ms - 80ms s tím, že ve večerních hodinách 500ms - 1000ms. Po změně poskytovatele běží internet stabilně ikďyž s výkyvy rychlosti (kvůli agregaci), ale nikdy se odezva nezvedla na tyto hodnoty až nepoužitelného internetu.

Jednatel společnosti pan Benedikt Panek na mě zaútočil s tím, co bych vlastně chtěl, že si mám zařídit shdsl za 20 000 Kč a budu mít vše stabilní (tedy asi myslel použitelný internet), protože internet 0,3MB/S down s odezvou 1000ms moc použitelný nebyl.

Český bezdrát si pronajímá linky od O2, tak jak to dělají všichni tito alternativní poskytovatelé internetu, ale většinový podíl má O2, jelikož původně veškerá kabeláž patřila Eurotelu, v této chvíli CETINU. CETIN si využívá externí techniky VEGACOM, kteří instalují DSLAM. Já jsem od něho vzdálen 1,3 KM a internet mi jede 33 MB/S Down a 5 UP stabilně s odezvou 30MS max 40MS když je špička (večer).

"Technici z Cetinu taky několikrát připojovali tohoto zákazníka na lepší vedení" - od Českého Bezdrátu žádná taková informace ani jednou nepadla.

Odchozí linku jsem vytěžoval jen na zlomky vteřin nebo maximálně 2 - 5 minut. Ve chvíli, kdy byly tyto propady, se UP linka nevytěžovala, takže to s tím nemá vůbec souvislost. Spíše si myslím, že O2 si sebralo větší podíl a Ćeskému Bezdrátu nechalo ten menší a to už díky tomu, že O2 využívá O2 TV a s rozšířením této platformy už prostě Českému Bezdrátu nezbylo místo.

PS: A tady jde i jasně vidět měření od prvního příspěvku, po ten dnešní, kdy je poskytovatel již jiný. Docela značný rozdíl. Zajímavé :))

 
od davidus
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 3,12/1,43
Poskytovatel: Corelia CZ

erimobile | 12.12.2016 14:58

Zdravím,

pro upřesnění uvádíme, že zákazník nechtěl náš VDSL modem, který využíval cca 3 týdny a pak jej vrátil a mimochodem dostal 100 % ceny modemu zpět. Začal používat svůj vlastní, o kterém se dočetl na internetu jako o "nejlepším" možném a ten sice dosahoval o něco vyšších rychlostí, ale naprostá většina výpadků spojení byla způsobena právě tímto modemem, protože se odpojoval od sítě (samozřejmě vše lze doložit).Ano je pravda, že ADSL/VDSL připojení jsou poskytovány v ČR se standardní agregací 1:50 (u naprosté většiny poskytovatelů), ale zákazník má od nás agregaci výhodnější.

Co se týká odezev na zákazníkovi připomínky, tak ty jsou standardně řešeny do druhého pracovního dne a "skáče" se kolem něj daleko více než u kohokoliv jiného. Technici z Cetinu taky několikrát připojovali tohoto zákazníka na lepší vedení a nikdy zákazník za výjezd technika neplatil ani korunu. A výsledek našeho snažení je přesně podle hesla, kdo do tebe kamenem ty do něj chlebem..

Snažíme se zákazníkům vycházet maximálně vstříc, ale technologie xDSL má prostě své omezení, jako je agregace - sdílení a asynchronní provoz, který prakticky znamená, že jakmile zákazník plně vytíží svou odchozí linku např. 1 Mbps, tak ani příchozí linka moc rychleji nefunguje a samozřejmě se zhorší parametry jako je ping. Všem zákazníkům se to snažíme vysvětlovat, neprostá většina tomu rozumí,. někteří ale bohužel...

Doporučuji se nenechat tímto názorem ovlivnit a sami si můžete Eri-ADSL/VDSL/VDSL2 vyzkoušet. Stále platí Vánoční akce 2016 - první měsíc zdarma a to bez nuntosti dlouhých závazků.

Český bezdrát

Akorát bych zmínil že agregace 1:50 mi přijde dost vysoká u mého malého poskytovatele kterého mám tak nabízí agregaci 1:4 a ping mám okolo 10ms.