Rychlost.cz Fórum Síťový hardware nastavení zabezpečení WIFI na D-link DSL-G664T

nastavení zabezpečení WIFI na D-link DSL-G664T

nastavení zabezpečení WIFI na D-link DSL-G664T

Síťový hardware
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od smazáno
IP: (zobrazit)

Mám problém s nastavením zabezpečení Wifi modemu a počítače. Pokaždé, když zadám v setupu modemu zabezpečení WEP a zadám 10-ti místné heslo, napíše mi to: Privacy type is set to WEP.Multiple SSID suport will be disabled. Dál jsem se bohužel nedostal, ale chtěl by jsem WIFI zabezpečit, aby se na mě nikdo nenaboural. Dík za radu

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Přeloženo: Typ zabezpečení je nastaven na WEP. Podpora vícenásobného SSID bude vypnuta. (volně, nejsem technik) Jinými slovy - nastavení WEP bylo provedeno. Pak ještě v Tools>System commands nejprve Save all a pak Restart AP, aby se změny projevily. A na každém počítači, který se připojuje přes wifi, ve vlastnostech připojení nastavit stejné heslo. Alespoň u mne to u WPA fungovalo právě takto.

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

<fieldset><legend>J.O.D.:22.09.2006 08:19</legend>Přeloženo: Typ zabezpečení je nastaven na WEP. Podpora vícenásobného SSID bude vypnuta. (volně, nejsem technik) Jinými slovy - nastavení WEP bylo provedeno. Pak ještě v Tools&gt;System commands nejprve Save all a pak Restart AP, aby se změny projevily. A na každém počítači, který se připojuje přes wifi, ve vlastnostech připojení nastavit stejné heslo. Alespoň u mne to u WPA fungovalo právě takto.</fieldset>

Dá se nějakým způsobem v tomhle routeru viz. víše skrýt SSID aby nebylo u ostatních vidět ?

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, našel by se někdo kdo by byl ochoten mi poradit jak nastavit u D-linku G684T ochranu pro wifi připojení, aby mi tady neserfovalo celé sídliště? Diky moc a prosím velmi podrobně, Diky

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

<fieldset><legend>vitek:20.01.2007 15:24</legend>Dobrý den,