Rychlost.cz Fórum Diskuze k článkům Přehled rychlostí internetu v březnu roku 2020

Přehled rychlostí internetu v březnu roku 2020

Přehled rychlostí internetu v březnu roku 2020

Diskuze k článkům
 
Diskuze k článku Přehled rychlostí internetu v březnu roku 2020

Jak rychlý internet jsme měli v České republice v průběhu měsíce března 2020? Podívejte se na přehledné výsledky testů rychlosti, prohlédněte si žebříčky s porovnáním jednotlivých poskytovatelů internetu a zjistěte, jaké připojení bylo nejrychlejší.

rychlost.cz - články
od ijacek3
příspěvků: 41
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 468/127
Poskytovatel: PODA

Ano je čas na to změnit poskytovatele. Zajímavé, že PODA se do Vašeho souhrnu, vůbec nedostala? https://rychlost.cz/vysledek/#202013113282-719a Jestli to nebude tím, že moje výsledky měření nejsou vůbec zahrnuty do statistik, protože "měřím často a není jasné co tím sleduji".

A ještě doplním, protože to tu není vidět. Mám Tandem Rychlý GPON což je internet 300/80Mbs + TV s výběrem programů.

 
od adam
moderátor
Rychlost (Mbits): 25,7/5,40
Poskytovatel: PointNET

Odstranují se extrémní hodnoty (všem stejně, horní i dolní) a počítá se medián, nikoli průmer.

Rovněž pokud u testu připojení nevyberete poskytovatele či jeho výběr zrušíte a nevyberete typ připojení tak se to započítát do statistik nemůže. Co se dívám, do profilu, tak tam to prostě máte bez vybrané vazby. Případně jen poskytovatele což by se projevilo maximálně v pohledu "Pro zajímavost poskytovatelé s absolutně nejvyššími rychlostmi stahování" tam jsou však rychlosti 900Mbits+ co se dívám.

Ale i tak, děkuji za podnět a prověřím zda tam není chybka, ale dle toho co vidím to vypadá, že to je v pořádku.

správce projektu rychlost.cz
 
od ijacek3
příspěvků: 41
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 438/110
Poskytovatel: PODA

Ahoj, je my jasné, že stejně nic nezměníte, ale problém, že moje měření se nezapočítává do statistik jsem tu řešil již hodně dávno. Bylo my odpovězeno v podstatě to samé, takže od té doby koukám jestli tam mám vše vyplněno a nastaveno. Takže nevidím důvod proč by moje výsledky měření neměli být ve statistikách. Další věc, když tedy sebe vyloučím jako "extrémní" vrchol měření a kouknu se na průměr měření který je u PODY v hodnocení, tak stav 103/40,4Mbs mne jaksi nepřesvědčil o tom, proč PODA v tabulce chybí. Ale jak jsem psal, není to podstatné. Podstatné pro všechny uživatele je to, že od 1.4.2020 platí nový Telekomunikační zákon (a to i zpětně na smlouvy uzavřené před tímto datem) a od 1.4.2020 můžete opustit poskytovatele telekomunikačních služeb BEZ PENALIZACE za předčasné ukončení služeb již po TŘECH MĚSÍCÍCH užívání služeb. Takže si můžete vyzkoušet během roku cca 4 poskytovatele telekomunikačních služeb, tedy i internetu. Takže se přestaňte bát a zkoušejte!

 
od adam
moderátor
Rychlost (Mbits): 26,2/6,34
Poskytovatel: PointNET

Co jsem se dival do Vaseho profilu https://rychlost.cz/profil/ijacek3/ drive a dnes tak tam vidim ze jste drive ten typ pripojeni a tarif proste vybrany nemel, ted uz ho tam u poslednich x testu mate. Nevim co na tom je k nepochopeni.

To ze v profilu poskytovatele pripojeni jsou jina cisla muze byt zpusobeno jinou metodikou, absenci medianu apod. Vyhledove se zacnou pouzivat v profilech poskytovatelu tato nova data. Nicmene az na uroven tarifu to neni, takze se to jeste resi.

Jak jsem jiz psal, vsem se v techto prehledech pocita stejne, nikdo neni zvyhodnen vuci jinemu na zaklade subjektivnich duvodu.

správce projektu rychlost.cz
 
od ijacek3
příspěvků: 41
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 446/109
Poskytovatel: PODA

Pokud ve mu v potaz, že jsem tedy "neměl" vyplňeno. Můžete mi odůvodnit, proč se moje měření nezobrazuji ani v rubrice: "100 nejlepších testů - 100 nejlepších testů na serveru rychlost.cz za posledních 30 dnů. Bráno podle rychlosti downloadu a uploadu. https://rychlost.cz/statistika/top/". Docela by mne zajímal důvod, proč můj, byť jeden, výsledek tam není? https://rychlost.cz/vysledek/#20201595697-f15f

 
od adam
moderátor
Rychlost (Mbits): 25,6/10,8
Poskytovatel: PointNET

Zmiňovaný výsledek testu (https://rychlost.cz/vysledek/#20201595697-f15f) je 450,3 pro download a 113,5 pro upload. V top 100 tj https://rychlost.cz/statistika/top/ je řazen očividně od nejvyšší rychlosti stahování a nahrávání (součet). "nejhorší" test v tom přehledu top 100 je právě teď 888 pro download a 854 pro upload.

Opravdu se ptáte proč tam není Váš test?

správce projektu rychlost.cz
 
od warman
příspěvků: 1 098
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 421/810
Poskytovatel: NETBOX
hodnocení reakce: 1

tomu se říká svatá trpělivost :)

 
od adam
moderátor
Rychlost (Mbits): 25,6/10,8
Poskytovatel: PointNET

Mě nemá nikdo rád, pokud bych neměl trpelivost hned mě začnou lidi pomlouvat. Stačí, že mě pomlouvaj někteří poskytovatelé připojení :)

správce projektu rychlost.cz