Rychlost.cz Fórum Ostatní Neccos

Neccos

Neccos

Ostatní
od irij
příspěvků: 7
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 31,7/18,3
Poskytovatel: STARNET, s.r.o.
hodnocení reakce: -1

Pokud jde internet, musím chválit. Když ale vypadne v noci nebo večer máte smůlu, protože firma nemá zajištěno minitorování stavu a opravu sítě v nočních hodinách. A tak můžete být bez internetu i 12 hodin než nastoupí ranní směna. Kdo podniká přes internet, rozhodně nedoporučuji. Poslední výpadek v 1 hod a 20 min mne stál 2300Kč.

 
od warman
příspěvků: 1 096
IP: (zobrazit)
Poskytovatel: NETBOX
hodnocení reakce: 1

Pokud podnikám přes internet, tak si buď platím tarif s SLA a nebo mám 2 konektivity.

Tím neobhajuji tu firmu, ale stát se může cokoli i s SLA a je vhodné mít záložní linku. I UPC mělo před pár lety celorepublikový výpadek, který trval několik dlouhých hodin.

 
od irij
příspěvků: 7
IP: (zobrazit)
Poskytovatel: Radiokomunikace
hodnocení reakce: -1

Jo, ale taky je normální, že se u takových firem pracuje i v noci a problémy se řeší hned a ne až za 12 hodin. Takže fakt nevím, co jste tím chtěl říci.

 
od warman
příspěvků: 1 096
IP: (zobrazit)
Poskytovatel: BOXNET - Internetová
hodnocení reakce: 0

Problémy budou řešit okamžitě u zákazníků se SLA. Nebudou dělat drahý noční výjezd kvůli jednomu člověku, co platí měsíčně 500Kč s dph.

Pokud chci, aby se mi okamžitě věnovali, tak od toho je SLA. Ale kdo v tomto businessu nepodniká, to těžko pochopí a myslí si, že za 300 bude mít 99,9% dostupnost internetu.

 
od irij
příspěvků: 7
IP: (zobrazit)
Poskytovatel: Radiokomunikace
hodnocení reakce: -1

Jste zřejmě agent společnosti , nikde ve smouvě není napsáno, že zaručují provoz internetu pouze ve dne.Takže 24 hodin a pokud vypadne, mají to opravit okamžitě a ne s dvanáctihodinovým zpožděním a je jedno zda tam podnikám, dívám se na jejich televizi nebo jen tak chci surfovat po internetu. Služba má být 24 hodin a vězte, že to tak u jiných společností je. A snad už raději nepište nebo jsou to fakt nesmyslný kecy.

 
od krystofklima
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)
hodnocení reakce: 3

Dobry den,

dokonce jsem se musel po deseti letech vyuzivani tohoto serveru kvůli Vam zaregistrovat, jak me to zaujalo.

skolim jednotlive providery po cele republice, hodne jiz proslo mymi skolenimi a každý rok znovu projde.

musim rici, ze jsou horsi a lepsi, tak jako všude. to je pravda.

a ještě dnes byvaji i provideri, kteří i v noci zvedaji telefony a funguji /hlavne ti velci, kteří musí drzet NOC kvůli tvrde placenym SLA a verte tomu, ze to není sranda, jak to uplatit, tak take ze strany zákazníka si SLA platit - ne každý pochopi, ze linka, která stala 300CZK najednou stoji 2500CZK bez dane/

uplne stranou, ja sam mel providera 20let /nyní definitivne zarostla cesta/ a drive když jsem mu zavolal ve dve rano, zvedli se z postele a sli to resit. na jednu stranu jsme je obdivoval a na druhou stranu se divil, ze jim to za tech 605CZK stoji. pak se cena všude snižovala, každý platil 300 a ja sam to bral, ze platim stále vic nez druzi, tak proto mi to zvedaji telefon ve dve v noci.

jednoho dne jsem se nedovolal a i oni tu nocni službu zrusili, proste jsme v době snizovani nakladu.

a davno nedela site pan majitel firmy, ale zamestnanci a ti tam kvůli 300korunam sedet v noci nebudou, to mi verte, taky mají uz rodiny, uz to nejsou kluci co parili hry.

proste svet se meni, tak to je

kdybyste mel třeba "kysliky" O2 tak byste se divil, jak hezky prijedou treti den ;-(

a pokud nemate dnes priplaceno SLA /mozna jej ani dana firma nenabizi, to nevim/ tak proste rychla reakcni doba nebude.

standardni doba dnes vyplyvajici ze smlouvy a regulovana Cesky telekomunikacim uradem je 48hodin od nahlaseni poruchy.

vzhledem k tomu, ze podnikate, tak jiste vite, ze co je psano, to je i dano.

Pokud doslo k vypadku s 6hodinovym SLA a platite 5-10tis za garantovanou linku, tak pak ano

ale i provider, co Vam linku prodava, nekde linku nakupuje a budete se divit, ale i ti největší operatori a to ze si nechavaji platit ranec, tak mají SLA 6hodin minumum, pod to nikdo nejde

a to jste provider třeba s 5000ci zakazniky a i ten ma od takového /napr.CETINu/ 6hodin SLA a hlavne nemoznosti si priplatit kratsi, on uz do toho ani ten velky operator nejde. i on si je vedom, ze na to nemá prostředky a lidi.

to jen na vysvetleni Vaseho rozhorceni

PS: a bylo by seriozni sem vkládat tento příspěvek i s podmínkami smlouvy : kolik platite za linku, jake mate SLA, jake ma mit parametry linka a zda se jedna o linku symetrickou, ci nesymetrickou, stejne zda se jedna o negarantovatelny bezdrat nebo metaliku, ci optiku.

Krystof Klima

https://skoleni.wifiprofi.cz - skoleni MikroTik
 
od irij
příspěvků: 7
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 31,7/18,3
Poskytovatel: STARNET, s.r.o.
hodnocení reakce: -1

Tak fakt, jste jeden z těch školitelů, kteří by udělali lépe, kdyby šli něco kloudného dělat. Máte pravdu, doba se mění. Proto prosperují školitelé jako vy, proto se 12 hodin nic neděje v našem digitálním světě, když vypadne internet pro celou oblast (3000 lidí) a ještě se najdou troubové, kteří to obhajují. Je úplně jedno, pro kolik lidí to vypadne. Prostě to má být zabezpečeno tak, aby to běželo neustále a když dojde k průšvihu, tak se to má řešit okamžitě. Porovnávám dvě téměř stejné společnosti. V jedné to jde a ve druhé ne Všechno to ostatní z vašich úst jsou jen zbytečné kecy.

 
od x-rated
příspěvků: 180
IP: (zobrazit)
hodnocení reakce: 1

nikde sem u necossu nenašel nějakou záruku dostupnosti u domácích služeb, ale ve vop je bod 5.2, kde se píše: Poskytovatel je povinen poskytovat Službu nepřetržitě, s výjimkou doby nezbytné pro údržbu a opravy technických a softwarových prostředků a s výjimkou zásahů způsobených vyšší mocí.

takže pokud by ta oprava trvala tejden, tak prostě ten tejden trvat bude... je to na prd, ale takový prostě mají podmínky

oproti tomu u firemních služeb rovnou na webu píšou Korporátní služby mají smluvně garantovanou dostupnost 99.9% s vysokým spádem naší penalizace v případě neplnění.

informace o síti Centrio a online technická podpora -> https://www.centriozone.cz
 
od warman
příspěvků: 1 096
IP: (zobrazit)
Poskytovatel: NETBOX
hodnocení reakce: 2

Pokud bez internetu firma či podnikatel nemůže fungovat, tak si obvykle platí 2 linky - jednu primární se SLA a pak záložní, kde už to SLA nemusí nutně být. Samozřejmě to jde i bez SLA, ale 2 linky jsou základ (od 2 různých ISP vedené různými trasami). Ber to jako radu do budoucna, aby ses vyhl ztrátám.

Jak tu zaznělo, ČTÚ dává limit 48 hodin na vyřešení výpadku. Samozřejmě za tu dobu můžete požadovat kompenzaci.

 
od irij
příspěvků: 7
IP: (zobrazit)
Rychlost (Mbits): 31,7/18,3
Poskytovatel: STARNET, s.r.o.
hodnocení reakce: -1

Proboha, co řešíte? Vy nechápete, že tu jde o to, že firma 12 hodin chrápe a pak začne řešit problém?

A je úplně jedno koliklidí nemá internet.

 
od warman
příspěvků: 1 096
IP: (zobrazit)
Poskytovatel: NETBOX
hodnocení reakce: 1

Nevím, co řešíš ty. Zaplať si SLA a pak teprve má smysl řešit, že 12 hodin nejede internet. Když to nejsou výpadky každý týden, tak se to prostě stává, že vypadne nějaký switch, AP nebo jiný prvek.

 
od irij
příspěvků: 7
IP: (zobrazit)
Poskytovatel: STARNET, s.r.o.
hodnocení reakce: -1

Výpadek ano, to neřeším. Řeším prodlevu, než se něco začne dít. A to je prostě sprostota. Je ůplně jedno, zda podnikáš nebo se díváš na televizi nebo jen tak bloumáš po internetu. Problém se musí řešit hned a pokud to ty toleruješ jsi ještě hluboko v režimu před 30 lety.