Strana:1 2 3
od vratilek
příspěvků: 2
IP: (zobrazit)

Zdravim jsem z Liberce a uz asi 3 roky máme internet od A-netu 5/1, internet padá někdy i častokrát do měsíce třeba na půl dne. Jsme pripojeni vzduchem, proto se chci zeptat jestli by bylo lepsi zaridit si internet od O2 20/2 operátorka rikala ze v nasem umisteni budeme mit urcite 9mb a hlavne to bude pripojeni pres kabel. Zůstali byste u a-netu nebo přešli k o2?

 
od warman
příspěvků: 1 098
IP: (zobrazit)
hodnocení reakce: 1

zkoušels to s anet řešit? Pokud ano, tak běž k O2, dost možná si pomůžeš

 
od kure05
příspěvků: 50
IP: (zobrazit)

Tak tu prosím zanechte aspoň číslo smlouvy ať se na to podívám a určitě se najde nějaké řešení ;-)

 
od vratilek
příspěvků: 2
IP: (zobrazit)

O to nejde nechci nic řešit spíš jsem se chtem zeotat na otazku jestli je lepsi pripojeni pres kabel nebo vzduchem..

 
od kure05
příspěvků: 50
IP: (zobrazit)

Tak kabel je kabel a pokud vše funguje jak má, tak je lepší jak kdejaký bezdrát. ALE problém u O2 je ten, že operátoři po telefonu naslibují kde co, podepíší s klientem smlouvu a po následném připojení modemu se člověk nestačí divit. U O2 hodně záleží na vzdálenosti přípojky od jejich ústředny, na počtu spojů v cestě, na použitém kabelu, vytíženosti dané ústředny a na dalších mnoha faktorech. Takže po telefonu není možno sdělit rychlost bez předešlého změření parametrů linky přímo tam kde se bude internet odebírat. Tím pádem je to u O2 taková sázka do loterie a pokud pro Vás rychlost a kvalita služby nebude dostatečná, tak se poměrně složitě odstupuje od jejich smlouvy. Ještě jednou poprosím o číslo Vaší smlouvy, případně jinou identifikaci abych si Vaši přípojku dohledal u nás v databázi a diagnostikoval problém. Je možné že je vadná anténa, překážka v cestě, rušení atd. Toto vše se dá opravit a nějakým způsobem vyřešit aby internet fungoval rychlostí na jakou jste zvyklý a především jaká má být.

 
od navrsi37
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)

kure05:16.08.2014 18:27Tak kabel je kabel a pokud vše funguje jak má, tak je lepší jak kdejaký bezdrát. ALE problém u O2 je ten, že operátoři po telefonu naslibují kde co, podepíší s klientem smlouvu a po následném připojení modemu se člověk nestačí divit. U O2 hodně záleží na vzdálenosti přípojky od jejich ústředny, na počtu spojů v cestě, na použitém kabelu, vytíženosti dané ústředny a na dalších mnoha faktorech. Takže po telefonu není možno sdělit rychlost bez předešlého změření parametrů linky přímo tam kde se bude internet odebírat. Tím pádem je to u O2 taková sázka do loterie a pokud pro Vás rychlost a kvalita služby nebude dostatečná, tak se poměrně složitě odstupuje od jejich smlouvy. Ještě jednou poprosím o číslo Vaší smlouvy, případně jinou identifikaci abych si Vaši přípojku dohledal u nás v databázi a diagnostikoval problém. Je možné že je vadná anténa, překážka v cestě, rušení atd. Toto vše se dá opravit a nějakým způsobem vyřešit aby internet fungoval rychlostí na jakou jste zvyklý a především jaká má být.

Souhlas téměř se vším.Ještě to u nás v ČR bude dlóuho trvat,je to bitva o trh...za cenu čehokoliv.Prodavači/ky se

snaží (živí je to)...těch slibů bylo,je a bude!Zdaleka né jenom u různých operátorů ,ale téměř ve všem kolem nás.

Tak fajn,já jsem s operátorem kterého mám a používám již 4 roky velmi spokojen a nenechávám se zlákat.....co chci mám

a neustále to vylepšují za stejnou cenu.Tak ať se jim daří!

Pevné nervy....teda to připojení co tam pán píše to je hrůza!!!To jsem měl v pralese před 12 lety daleko ,daleko lepší a cca za cenu na CZK 400,- měsíčně!

 
od x-rated
příspěvků: 184
IP: (zobrazit)
hodnocení reakce: 1

kure05:16.08.2014 18:27problém u O2 je ten, že operátoři po telefonu naslibují kde co, podepíší s klientem smlouvu a po následném připojení modemu se člověk nestačí divit.

navrsi37:16.08.2014 22:24těch slibů bylo,je a bude!

každej klient má 14 dnů na vyzkoušení a to bez ohledu na minimální dobu užívání uvedenou ve smlouvě - to platí např. pro online objednávky, objednávky po telefonu, objednávky přes obchodního zástupce a pro další způsoby uzavření smlouvy, který neproběhne v prostorách určenejm k podnikání... a samozřejmě to platí pro všechny poskytovatele bez výjimky, takže času na vyzkoušení je celkem dost...

Vratilek:16.08.2014 00:07uz asi 3 roky máme internet od A-netu 5/1, internet padá někdy i častokrát do měsíce třeba na půl dne.

a to to řešíš až po tak dlouhý době? něco jako kontaktovat technickou podporu během těch tří let tě nenapadlo? :O

 
od cukyz
příspěvků: 4
IP: (zobrazit)

kure05:16.08.2014 12:29Tak tu prosím zanechte aspoň číslo smlouvy ať se na to podívám a určitě se najde nějaké řešení ;-)

Zdravím,
číslo mojí smlouvy je 140501.

Internet pořád padá, odezva zejména v době špičky je šílená.

Internet mám kvůli online hraní, ale na tomhle si zahraju jen dopoledne a pak až v noci když už to ostatní v okolí vypnou.

Už jsem to urgoval na firmu, nikdo s tím nic nedělal(nebo se to aspoň nijak neprojevilo).

Stahování kolísá,načítání stránek je pomalé, .

Hraji přes Xbox 360, ale teď můžu hrát jen offline, na online nemám nervy.

Takže samozřejmě už hledám jiné řešení připojení, jen si počkám na vaše vyjádření k tomuto.

Jestli to nějak budete řešit- upgrade vysílače, posílení vysílače..

 
od cukyz
příspěvků: 4
IP: (zobrazit)

kure05:16.08.2014 12:29Tak tu prosím zanechte aspoň číslo smlouvy ať se na to podívám a určitě se najde nějaké řešení ;-)

http://rychlost.cz/rh/20143254077-27417724c9.htm

http://rychlost.cz/rh/20143254103-cd6dca71d4.html

to je ukázka testů-to je takovej průměr, ale "umějí" to daleko hůř a hlavně to je dost často

 
od ripper6
příspěvků: 58
IP: (zobrazit)

Pokud to nekomu jede takhle, urco bych klidne zkusil O2 VDSL kor pokud je dostupny. Veril bych tomu ze pojede proste lepsi a O2 ho porad vylepsuje. Alespon ja ten pokrok poznal.

 
od cukyz
příspěvků: 4
IP: (zobrazit)

kure05:16.08.2014 12:29Tak tu prosím zanechte aspoň číslo smlouvy ať se na to podívám a určitě se najde nějaké řešení ;-)

Kde jses Kuře? Nějak se nikdo nehlásí i když jsem tady nechal číslo smlouvy.!! Ještě chci vysvětlit, proč odesílám video přes Skype ( 45 mega) přes hodinu- zkoušel jsem to několikrát v různé časy a furt stejný.

To je jako v internetovým pravěku tohle posrané připojení.

Nic nefunguje jak má, když tady nabízej nějakou ochotu to vyřešit, tak se samozřejmě nic neděje .

 
od tonylib
příspěvků: 3
IP: (zobrazit)

S O2 nemám zkušenosti, ale já jsem přecházel od lbnetu k Artemisu a spokojenost.

 
od straightcore
příspěvků: 93
IP: (zobrazit)

Moje osobní volba padla na Cerberos i když na Artemis mám taky dobré reference :-)

Kdysi jsem od nich měl nabídku na vyhrazený 5GHz spoj + veřejnou IP za hodně slušný peníz :-) ale bylo tam na kabelu UPC.

 
od tonylib
příspěvků: 3
IP: (zobrazit)

O Cerberosu jsem taky přemýšlel, ale kamarád měl v té době Artemis už delší dobu a nemohl je vynachválit. Jednou jsem měl problém, že vypadl internet v sobotu v 9 večer, zrovna blbě když jsem něco potřeboval odeslat. Zkusil jsem jim takhle večer volat, kupodivu mi to vzali a do 5 minut opravili. Takové krátké výpadky jsem měl za poslední rok a půl pouze dva. Jinač platím si u nich bezdrátový tarif 16Mb za 450 kačen a reálně mi to funguje od 12-18 Mb. Pokud jsi od O2 kilometr, dva od ústředny, tak si vem O2, jinač jdi určitě do Artemisu. Zdarec

 
od eshen
příspěvků: 21
IP: (zobrazit)

kure05

Ve vzkazech máte zprávu, tak si ji prosím přečtěte a odpovězte opět přes ní. Netýká se to internetového připojení. Děkuji

 
Strana:1 2 3

Diskuze k tomuto tématu pokračuje na další stránce.