Rychlost.cz Fórum Ostatní diskriminace dlouholetých uživatelů služeb UPC

diskriminace dlouholetých uživatelů služeb UPC

diskriminace dlouholetých uživatelů služeb UPC

Ostatní
od lubos-marko
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)

Jsem zákazníkem UPC už pěknou řádku let. Stále poslouchám reklamy o tom jak novým zákazníkům jsou připraveni dát slevu na ten či onen produkt.Docela mě buďto uniklo a nebo se nestalo , že by tato společnost , také nabízela třeba slevy na produkty stálým zákazníkům. Navíc jednání s operátory je suché , škrobené a odpovědi jsou pouze čtením frází! Nejde mě na rozum , jak je možné , že jsem mohl tak dlouho tolerovat a zavírat oči před tímto znevýhodňováním letitých zákazníků této společnosti. Určitě dojde z mojí strany k nápravě a obrátím se na jinou společnost , která si svých pravidelně platících a věrných zákazníků váží. To je vše s pozdravem Luboš Marko

 
od ms-fanousek
příspěvků: 85
IP: (zobrazit)

To budete těžce hledat. Obecná praxe je, že staří zákazníci nikoho nezajímají, dokud nechtějí odejít.

 
od jakuub
příspěvků: 197
IP: (zobrazit)

ms-fanousek:25.05.2011 19:35To budete těžce hledat. Obecná praxe je, že staří zákazníci nikoho nezajímají, dokud nechtějí odejít.

Jak u koho..

 
od 8man
příspěvků: 5
IP: (zobrazit)

Bacha na ně.

UPC neskutečně doslova vydírá bývalou zákazníci. Opruzují se zasláním pojištěného(!) modemu kamsi na náklady zákazníka a dodnes neodpojili svoje pojítko v paneláku, aby si uživatelka (68) mohla nechat napojit domovní rozvod. Jsou tři postižení v jednom vchodu a arogance všech, se kterými jsme jednali, byla (a je) fakt neuvěřitelná. Od výpovědi (kterou "nepřijali" a inkasovali služby na odpojeném zařízení...atd, atd.) uplynuly 4 měsíce a tu veš v kožichu máme stále a přepojit se "násilím" údajně nejde.

 
od adam
moderátor

Na UPC me při rušení zaujalo to:

- že nemohu modem vratit osobně na klientském centru, kterých maji opravdu hodně

- že to musím zaslat poštou na adresu úplně neznáme firmy (s.r.o. s min vkladem a jednatelem neznámého jména) kdesi z nymburka

Internet chodil dobře, ten jen čekám až me budou posílat jakési fiktivní upomínky na adresu, ze které jsem se už odstěhoval.

Modem jsem samozřejmě odeslal, ale opravdu od této firmy s tímto zvláštním přístupem k zákazníkům čekám to nejhorší.

Zlatej O2. Těm se dá pronajatej telefon vrátit na každé pobočce.

 
od warman
příspěvků: 1 108
IP: (zobrazit)

tak vim co me ceka :)) ja mam osobne dobry zkusenosti s upc (blblo mi to zhruba mesic ze k veceru byl polovicni download). adsl respektive vdsl u nas je na nic( a to bydlim skoro u centra).