Rychlost.cz Fórum Ostatní jak postupovat?

jak postupovat?

jak postupovat?

Ostatní
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od smazáno
IP: (zobrazit)

Prosím o radu jak postupovat v následujcí situaci: Uživatel Vašich služeb psychicky těžce onemocněl a připojení k internetu nevyužívá. Sám se odhlásit ze zdravotních důvodů nemůže. Je plně bez prostředku a poplatky neplatí. Co mohou udělat pro minimalizaci škody jeho příbuzní?

 
od frantisek
příspěvků: 86
IP: (zobrazit)

<span style="color:#00BF00">Nejspíš je třeba o vzniklé situaci informovat poskytovatele připojení.

Já mám např. ve smlouvě s lokálním poskytovatelem pevného připojení klauzuli, že smluvní vztah zaniká k poslednímu dni běžného měsíce nezaplacením zálohy na příští měsíc do 25. dne v běžném měsíci.

Ale např. Telefónica O2 fakturuje až zpětně (po skončení zúčtovacího období) a výpověď ADSL je třeba dát písemně s jednoměsíční výpovědní lhůtou, takže v případě nečinnosti mohou dluhy nějakou dobu narůstat.</span>

 
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.