Rychlost.cz Fórum Ostatní nastavení odchozího serveru??

nastavení odchozího serveru??

nastavení odchozího serveru??

Ostatní
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od smazáno
IP: (zobrazit)

Ahoj.omlouvám se, že tu zadávám nové téma, když to tu bylo už asi nesčetněkrát projednáváno, ale nějak jsem to z toho tolik nepochopila.

Potřebuju si nastavit Thunderbirda a zatím mi pouze dochází příchozí pošta. Mám e-mail na centrum (takže příchozí mám nastavenou pop3.centrum.cz), ale nevím, jak nastavit odchozí server. mám poskytovatele internetu Tiscali a nevím jakou nastavit adresu smtp serveru - jestli se teda zde skutečně jedná o smtp server. pokud mi někdo budete schopen pomoci - budu Vám moc vděčná. díky

 
od frantisek
příspěvků: 86
IP: (zobrazit)

<span style="color:#00BF00">SMTP server (server odchozí pošty) poskytovatele připojení Tiscali je:

smtp.tiscali.cz
Viz:

http://servicedesk.tiscali.cz/mail/mail.php </span>

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Dekuju za radu, ale stale to bohuzel nefunguje :-( tak uz nevim, co s tím :-(

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Ahojky, jen se zeptám, jak se připojuješ k Internetu? Máš vytáčené a pomalé připojení, nebo ADSL rychlé, nebo bezdrátové Wifi. Pokud máš to vytáčené a máš toho tiscaliho jako providera, tak by to mělo být tak jak to píše františek. Ale pokud máš třeba to ADSL, což bude asi pravděpodobné, tak musíš nastavit to SMTP na název toho provozovatele ADSL. Pokud i tak je to tiscali, tak se podívej do smlouvy zda je ta adresa správná. Mám dojem, že pro ADSL je jiná. A za druhé, já totiž mám ADSL od O2 tekefonica a taky mi po jejich zprovoznění nešla odesílat pošta, tak jsem volal o pomoc na centrum pomoci zákazníkům a tam jsem se dozvěděl, že je potřeba zadat, že server vyžaduje potvrzení a vyplnit tam ty příslušné kolonky. Toto co píšu, se týká konkrétně Expres Outlooku, ale je možné, že je to potřeba nějak nastavit i v Thunderbridu, ale to nevím jak se dělá konkrétně tam. Pokud máš připojení u tiscaliho, tak zkus zavolat na jeho zákaznickou linku a oni ti poradí.

Nebo sem ještě napiš, třeba to dáme dohromady, ale musíš mi naspat to co se ptám, jinak ti asi nemůže poradit nikdo. Jo a proč nepoužíváš ten Outlook Eexpres, tam je to bez problémů. Měj se Honza.

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Jo a nemáš tam taky nějaký firewall který by bránil odeslání? Co ti to hlásí, když to nefunguje? A posílat poštu přímo webmailu centrumu to jde?

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Dekuju moc. Uz jsem to zprovoznila :-) psala jsem totiž i mail na tiscali, tak mi odepsali a už to konečně jde. díky

Kata

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

OK, to je dobře.

 
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.