Rychlost.cz Fórum Ostatní uživatelská hesla

uživatelská hesla

uživatelská hesla

Ostatní
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od smazáno
IP: (zobrazit)

Při změně postytovatele internetu se mi změnily i hesla a adresy při odesílání pošty. Prosím poraďte, kde je možné je najít, abych je zadala a pošta mi zase odcházela.

Děkuji L.

 
od frantisek
příspěvků: 86
IP: (zobrazit)

<span style="color:#00BF00">Bohužel neuvádíte poštovního klienta, kterého používáte, ani poskytovatele připojení.

Např. v klientovi Outlook Express 6 se parametry účtu elektronické pošty dají změnit (příp. vytvořit nový účet):

Nástroje - Účty - Pošta - Vlastnosti/Přidat.</span>

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Prosím, napiš to trochu víc srozumitelně a hlavně koho máš teď na to Internetové připojení. Mě se stalo, když jsem přešel na připojení přes ADSL O2 telefinica, že mě nešla odesílat pošta. Zavolal jsem na centrum péče o zákazníka a tam mi řekli, co je potřeba udělat.

Stačilo změnit SMTP odesílatele na to co jsem dostal od O2 při pořízení služby a pak při nastavování v Outlooku - nástroje, účty, a potom vybrat ten účet co ti přidělili při aktivaci Internetového připojení, potom vlastnosti, server a nastavit na serveru - Server požaduje ověření a tam vyplnit ty údaje.

Pokud máš více účtů, tak u všech nastav odchozí poštu SMTP na ten účet co jsi dostala při aktivaci Int. připojení a mělo by to fungovat.

Když tak sem ještě napiš a více napiš o co vlastně jde. Díky Honza.

 
od petr-kos
příspěvků: 2
IP: (zobrazit)

František:18.08.2007 01:10&lt;span style=&quot;color:#00BF00&quot;&gt;Bohužel neuvádíte poštovního klienta, kterého používáte, ani poskytovatele připojení.

Např. v klientovi Outlook Express 6 se parametry účtu elektronické pošty dají změnit (příp. vytvořit nový účet):

Nástroje - Účty - Pošta - Vlastnosti/Přidat.

 
od petr-kos
příspěvků: 2
IP: (zobrazit)

František:18.08.2007 01:10&lt;span style=&quot;color:#00BF00&quot;&gt;Bohužel neuvádíte poštovního klienta, kterého používáte, ani poskytovatele připojení.

Např. v klientovi Outlook Express 6 se parametry účtu elektronické pošty dají změnit (příp. vytvořit nový účet):

Nástroje - Účty - Pošta - Vlastnosti/Přidat.

také mám problém s příchozí poštou. používám OUTLOOK EXPRES a když ho otevřu tak to po mě chce heslo které si bokužel nepamatuji. Tak se obracím s dotazem jestli jde vygenerovat nové....díky za odpověd. na mail: deejays@seznam.cz

 
od psp822
příspěvků: 396
IP: (zobrazit)

Jasne že to jde smažete stavající profil a nastavíte si nový.

I takhle může frčet NET doma :) = http://rychlost.cz/rs/201649111354.png
 
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.