Rychlost.cz Fórum Ostatní o2 adsl 2mb/s

o2 adsl 2mb/s

o2 adsl 2mb/s

Ostatní

Toto téma diskuze se týka poskytovatele připojení O2, zobrazit všechna témata v diskuzi o O2.

Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od xxxmen04
příspěvků: 3
IP: (zobrazit)

Zdravím potřeboval bych pomoc objednal jsem si u O2 adsl internet 2mb/s.(protože u nas nic jineho nejde).Ale mám 2 prolémy.

1.Rychlost stahovaní mi při měření ukazu 84kb/s(což je podle mě málo)

2.Větší problem když stanuju třeba 12 100mb souborů s např. edisku nebo uložto tak mi to pak při spojovaní ve winraru hodí hlašku třeba u 5 souboru že je archív poškozen.Ty archívy jsou určite dobré to mám vyzkoušené na jiném pc.Tak pokud by jste mi nekdo poradili budu vděčný diky.

 
od gonza
příspěvků: 19
IP: (zobrazit)

Tak ze Ti nejdou rozbalit ty soubory, to bude chyba asi ve Tvem PC, kdyz to na jinem jde...

A stou rychlosti o2 nemam zkusenosti, ale kamarodovi to jezdí 60kb/s! (ne 60KB/s).. Volal na zakaznickou podporu ci kam, a tam mu rekli "co by ste chtěl, když tam máte agregaci 1:50"... Docele férovej přístup:D

Tady v praze, mam nastesti vice moznosti pripojeni k netu.

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

no to je divne, mam 2Mbit a adsl ma dost lidi co znam a nikomu to tak hrozne nejede..... me to vali stabilne tak 1600-1700Kbit/s .... zkusil bych to reklamovat

 
od frantisek
příspěvků: 86
IP: (zobrazit)

<span style="color:#00BF00">Pro xxxmen04:

Ad 1:

Ověřte si v aplikaci &quot;Moje konto&quot; ( https://konto.telecom.cz/ ), zda nemáte aktivní FUP (pro ADSL 2048/128 kb/s je 10 GB/měsíc).

Prověřte PC antivirem, Ad-Aware, Spybotem, nainstalujte měřič rychlosti/přenesených dat (Traffic Meter, Connection Meter a pod.).

Pokud budete mít dlouhodobě rychlost připojení pod 1024 kb/s, použijte formulář &quot;Napište nám&quot; ( http://www.cz.o2.com/home/cz/contacts/writeToUs/index.html?theme=82 ) a reklamujte s odvoláním na FAQ:

&quot;Pokud se jedná o dočasné snížení maximální rychlosti udávané ve vlastnostech služby, kdy může služba krátkodobě poklesnout až o 50% procent v důsledku dočasného přetížení sítě, nejedná se o předmět reklamace.&quot; Viz poslední dotaz v sekci &quot;Základní informace&quot; ( http://www.cz.o2.com/o2internetadsl/cz/faq/index.html#zakladni_informace ).

Je dobré doložit reklamaci odkazy na výsledky měření např. zde na http://www.rychlost.cz .

Ad 2: Ověřte si, zda velikost staženého souboru odpovídá údaji na serveru, odkud byl soubor stažen. Občas se mi stává, že některé servery ukončí přenos předčasně, ale tváří se jako by byl soubor stažen celý (nehlásí přerušení přenosu), případně se načte nedokončený soubor z cache paměti.</span>

 
od xxxmen04
příspěvků: 3
IP: (zobrazit)

Tady jsou ty moje vysledky měření z O2 se mi zatím neozvali.

Datum a čas: 09.08.2007 19:34
Download: 626.54 kbit/s (78.32 kB/s)
Upload: 102.78 kbit/s (12.85 kB/s)
Web odezva: 122.3ms143.9ms162.7ms
Stabilita: 6.3 %
Poskytovatel: O2 (adsl)

Url výsledku: http://rychlost.cz/sys/result/80.188.201.178/1186680866/26f2f00016/

<span class="t-blue">

 
od frantisek
příspěvků: 86
IP: (zobrazit)

<span style="color:#00BF00">Rychlost downloadu je na FUP (64 kb/s)příliš velká ale k jmenovité rychlosti (2048 kb/s) zase příliš malá. Rychlost uploadu je řekněme v toleranci, odezva je dost špatná.

Mám stejnou službu a naměřené hodnoty zde na http://www.rychlost.cz se dlouhodobě pohybují kolem 1700/109 kb/s, min. web odezva 80 ms.

Pokud hodnoty podobné naměřeným dosahujete dlouhodobě, je problém buď v síti TO2 (DSLAM, příp. vyšší úrovně sítě), na telefonní lince (útlum, přeslech, rušení atd.) a nelze vyloučit ani koncové zařízení (staniční vedení, paralelní přístroj před splitterem, samotný splitter, ADSL modem, PC, kabely a j.).

Pokud se vyznáte v diagostice modemu, bylo by dobré vypsat synchronizační rychlost s DSLAM, útlum linky (attenuation), poměr signál/šum (SNR, noise margin), všechny hodnoty pro download/upload. Z toho by se dalo odhadnout, kde by mohl být zakopaný pes.

Jinak při hlášení závady TO2 přes webový formulář není týden žádná doba (mně se posledně technik ozval po cca 14 dnech), ale za dobu od nahlášení závady do jejího odstranění (přesahuje-li 4 pracovní dny) mi automaticky poskytli odpovídající slevu z paušálu ADSL.</span>

 
od flash-nt
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)

pocitam s tim ze mas zaplej firewall

 
od xxxmen04
příspěvků: 3
IP: (zobrazit)

Konečně asi po tydnu jsem se dovolal na O2 na technickou podporu a tam mi bylo zděleno že jsem 5km od ustředny tak že se nemám divit tomu že mi to jede tak pomalu.Škoda že při zařizování mi to nikdo neřekl.A o nějaé slevě z tarifu si mám taky nechat zdát.Z toho vyplívá kdo můžete nepřipojujte se přes O2 &quot;velmi spokoný klient&quot;

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

ja s nima bojuju pres rok a nepohnul jsem se ani o krok vpred

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

<fieldset><legend>frantisek</legend><span style="color:#00BF00">Pro xxxmen04:

Ad 1:

Ověřte si v aplikaci &quot;Moje konto&quot; ( https://konto.telecom.cz/ ), zda nemáte aktivní FUP (pro ADSL 2048/128 kb/s je 10 GB/měsíc).

Prověřte PC antivirem, Ad-Aware, Spybotem, nainstalujte měřič rychlosti/přenesených dat (Traffic Meter, Connection Meter a pod.).

Pokud budete mít dlouhodobě rychlost připojení pod 1024 kb/s, použijte formulář &quot;Napište nám&quot; ( http://www.cz.o2.com/home/cz/contacts/writeToUs/index.html?theme=82 ) a reklamujte s odvoláním na FAQ:

&quot;Pokud se jedná o dočasné snížení maximální rychlosti udávané ve vlastnostech služby, kdy může služba krátkodobě poklesnout až o 50% procent v důsledku dočasného přetížení sítě, nejedná se o předmět reklamace.&quot; Viz poslední dotaz v sekci &quot;Základní informace&quot; ( http://www.cz.o2.com/o2internetadsl/cz/faq/index.html#zakladni_informace ).

Je dobré doložit reklamaci odkazy na výsledky měření např. zde na http://www.rychlost.cz .

Ad 2: Ověřte si, zda velikost staženého souboru odpovídá údaji na serveru, odkud byl soubor stažen. Občas se mi stává, že některé servery ukončí přenos předčasně, ale tváří se jako by byl soubor stažen celý (nehlásí přerušení přenosu), případně se načte nedokončený soubor z cache paměti.</span></fieldset>

<fieldset><legend>frantisek</legend><span style="color:#00BF00">Pro xxxmen04:

Ad 1:

Ověřte si v aplikaci &quot;Moje konto&quot; ( https://konto.telecom.cz/ ), zda nemáte aktivní FUP (pro ADSL 2048/128 kb/s je 10 GB/měsíc).

Prověřte PC antivirem, Ad-Aware, Spybotem, nainstalujte měřič rychlosti/přenesených dat (Traffic Meter, Connection Meter a pod.).

Pokud budete mít dlouhodobě rychlost připojení pod 1024 kb/s, použijte formulář &quot;Napište nám&quot; ( http://www.cz.o2.com/home/cz/contacts/writeToUs/index.html?theme=82 ) a reklamujte s odvoláním na FAQ:

&quot;Pokud se jedná o dočasné snížení maximální rychlosti udávané ve vlastnostech služby, kdy může služba krátkodobě poklesnout až o 50% procent v důsledku dočasného přetížení sítě, nejedná se o předmět reklamace.&quot; Viz poslední dotaz v sekci &quot;Základní informace&quot; ( http://www.cz.o2.com/o2internetadsl/cz/faq/index.html#zakladni_informace ).

Je dobré doložit reklamaci odkazy na výsledky měření např. zde na http://www.rychlost.cz .

Ad 2: Ověřte si, zda velikost staženého souboru odpovídá údaji na serveru, odkud byl soubor stažen. Občas se mi stává, že některé servery ukončí přenos předčasně, ale tváří se jako by byl soubor stažen celý (nehlásí přerušení přenosu), případně se načte nedokončený soubor z cache paměti.</span></fieldset>

a pod jakými údaji se dá na to mé konto přihlásit?

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Nepleť si kb s KB, to je 8x víc - tzn. že máš rychlost ne 78 kb ale 626kb, což už zas tak strašně nevypadá ... Napsal bych každopádně na O2, ADSL je sice rychlost nezaručená a agregovaná, ale je možné že na vašem DSLAMu je nějaký další &quot;stahovač&quot; nebo dokonce víc a že tu linku pro vás vyhrazenou prostě sestřelíte ... Přesně stejný problém řeším na WiFi síti, kterou provozuji pro lidi v okolí .... Lidi si zaplatí 2Mb, ale strašně se diví, že to jede pomalejc ... - prostě je to rychlost sdílená. jako další důvod bych viděl rušení na lince (voda v kabelu), to už jsme tu taky měli ... Místo aby telekoumáci zasypávali kabely pískem, tak na to nahrnuli šatolínu a po měsíci bylo vymalováno ... Ale pokud máš upload 102 kb tak bych viděl problém někde jinde a hledal bych nějakýho stahovače v okolí - ta linka je přetížená ... Odpovídala by tomu i ta odezva 122 ms (optimum je tak do 20-80 ms)

<fieldset><legend>xxxmen04</legend>Tady jsou ty moje vysledky měření z O2 se mi zatím neozvali.

Datum a čas: 09.08.2007 19:34
Download: 626.54 kbit/s (78.32 kB/s)
Upload: 102.78 kbit/s (12.85 kB/s)
Web odezva: 122.3ms143.9ms162.7ms
Stabilita: 6.3 %
Poskytovatel: O2 (adsl)

Url výsledku: http://rychlost.cz/sys/result/80.188.201.178/1186680866/26f2f00016/ </fieldset>

 
od frantisek
příspěvků: 86
IP: (zobrazit)

[quote:3ebez5zp]od NeRD v 07 Bře 2008 11:47:

a pod jakými údaji se dá na to mé konto přihlásit?

</fieldset>

<span style="color:#00BF00">Přihlašovací údaje do aplikace <b>Moje konto</b> byly uživateli zaslány při zřízení ADSL přípojky (na jím uvedený e-mail) a jsou stejné jako (původní) přihlašovací údaje do e-mailové schránky zřízené jako součást ADSL služby.

V mém případě se jedná o <b>číslo telefonní stanice</b> (na níž je ADSL přípojka zřízena) <b>= přihlašovací jméno</b> a o <b>spojovací číslo</b> (z telefonního účtu) <b>= heslo</b>. Ale neplatí to univerzálně, byly přidělovány i jiné kombinace.</span>

 
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.