Rychlost.cz Fórum Všeobecná diskuze o různych typech připojení RYCHL10ST 24kbps děleno 8 domácností není 20kbps že??240 kč

RYCHL10ST 24kbps děleno 8 domácností není 20kbps že??240 kč

RYCHL10ST 24kbps děleno 8 domácností není 20kbps že??240 kč

Všeobecná diskuze o různych typech připojení
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od tomasp
příspěvků: 10
IP: (zobrazit)

Ahoj jsem nováček a chci poradit.

Mam nový internet a má to být 1024kbps,jenže je nás na to 8lidí v baráku.Kolik mam mít minimum? platím 240kc.

Naměřila jsem vždy kolem 20kbps..To náš asi ošulili,co? :twisted:

díky za odpověd :D

Moderátoři buďte prosí trošlínku galantnější a neházejte dámám-nováčkům příspěvky do bordelu. Nakopíroval jsem jí to do rubriky , kam to patří.

 
od ToMášP.
příspěvků: 10
IP: (zobrazit)

Možná jste se překoukla a není to 20kbps ALE (20kB/s)

A určitě to tak pomalé(20kB/s) nemáte stále. :lol:

Za ty peníze /200stovky za měsíc/ by mnoho lidí, kteří jinou možnost nemají byli rádi. :!:

Někdy je lepších 20kB/s) za 200Kč než 70kB/s) za 1000Kč

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

mno staci aby jeden zapl nejakou p2p sit a verim tomu ze to tak pomale je...

jako reseni bych videl jedine router z omezenim rychlosti na ip adresy

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Ono na té 1024 nemusí být jen těch pár lidí u vás v baráku - a už podle ceny to tak určitě nebude. Než do něčeho jdu, neuškodilo by zjistit si za jakých podmínek.

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

A pak je taky otázka, jestli těch 1024 je garantovanejch. Jestli je to klasický ADSL s agregací 1:50 , tak se ty rychlosti rychle rozplynou............

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Ono to bude asi agregovane a asi este aj viacerymi ludmi. Co ja viem, tak aspon u nas velky provideri blokuju p2p pripojenie cez den. najlepsie je najst si mensieho providera. Ja to mam cez mikrovlnku za 350Sk/mes. Niekedy to ide 8kBit/s, ale niekedy aj 2MBit/s. A p2p mam volne stale :D