Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od pong
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)

Máte někdo od UPC/Chello nastavenou podporu priority hlasových RTP paketů (QoS)? Jestli ano, jak a kde se vám podařilo poskytovatele ukecat?

Chello má velni nízkou rychlost uplinku (8:1), po celkovém zvýšení to bude 10:1 a z toho vyplývají potíže na odchozí straně od uživatele.

Já VoIP přes Chello používám asi půl roku. Zatím mám 1024/128 a je to tak právě na jeden telefonní hovor a nepomůže ani změna kodeku. Jsem taky omezen VoIP SIP operátory, řada z nich preferuje nebo výlučně podporuje (kromě povinného G.711) pouze kodek G.726.

Zkoušel jsem dva hovory současně a poslech je přerušovaný. Těším se, až mi v létě zvednou rychlost na 2500/256. To pak půjdou nejen 2 hovory současně, ale něco zbyde i na běžný datový provoz. Ten se jinak během hovoru hodně přiškrtí nebo zastaví, podle toho jak si nastavím prioritu na svém vlastním odchozím routeru.

pong

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

<fieldset><legend>pong</legend>Máte někdo od UPC/Chello nastavenou podporu priority hlasových RTP paketů (QoS)? Jestli ano, jak a kde se vám podařilo poskytovatele ukecat?

Chello má velni nízkou rychlost uplinku (8:1), po celkovém zvýšení to bude 10:1 a z toho vyplývají potíže na odchozí straně od uživatele.

Já VoIP přes Chello používám asi půl roku. Zatím mám 1024/128 a je to tak právě na jeden telefonní hovor a nepomůže ani změna kodeku. Jsem taky omezen VoIP SIP operátory, řada z nich preferuje nebo výlučně podporuje (kromě povinného G.711) pouze kodek G.726.

Zkoušel jsem dva hovory současně a poslech je přerušovaný. Těším se, až mi v létě zvednou rychlost na 2500/256. To pak půjdou nejen 2 hovory současně, ale něco zbyde i na běžný datový provoz. Ten se jinak během hovoru hodně přiškrtí nebo zastaví, podle toho jak si nastavím prioritu na svém vlastním odchozím routeru.

pong</fieldset>

Zaslechnul jsem, že UPC bude nabízet taky hlasový služby, kámoš tam u nich maká.

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

[quote=&quot;pong&quot;]Máte někdo od UPC/Chello nastavenou podporu priority hlasových RTP paketů (QoS)? Jestli ano, jak a kde se vám podařilo poskytovatele ukecat?

Chello má velni nízkou rychlost uplinku (8:1), po celkovém zvýšení to bude 10:1 a z toho vyplývají potíže na odchozí straně od uživatele.

Já VoIP přes Chello používám asi půl roku. Zatím mám 1024/128 a je to tak právě na jeden telefonní hovor a nepomůže ani změna kodeku. Jsem taky omezen VoIP SIP operátory, řada z nich preferuje nebo výlučně podporuje (kromě povinného G.711) pouze kodek G.726.

Zkoušel jsem dva hovory současně a poslech je přerušovaný. Těším se, až mi v létě zvednou rychlost na 2500/256. To pak půjdou nejen 2 hovory současně, ale něco zbyde i na běžný datový provoz. Ten se jinak během hovoru hodně přiškrtí nebo zastaví, podle toho jak si nastavím prioritu na svém vlastním odchozím routeru.

Je 3.května a dnes mi řekli, že ještě v průběhu května se rozjede telefonování po internetu.

 
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.