Rychlost.cz Fórum O rychlost.cz Hodnocení rychlosti

Hodnocení rychlosti

Hodnocení rychlosti

O rychlost.cz
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od smazáno
IP: (zobrazit)

Dobry den,

pracuji jako technik interenetove site a vzdycky kdyz merim rychlost na tomto serveru a vidim

vase ,,hodnoceni", bere me cert. Lide si objednavaji i nizsi rychlosti nez 2mbps a jsou s tim spokojeni.

Navic jsou i firmy, jejichz nabidka rychlosti nepresahuje 1mbit, ale vetsina jejich zakazniku z predchozi domy

plati a dostava rychlost 128-256kbps.

Podle mne, je zavedeni vaseho hodnoceni nemistne a hlavne neobjektivni.

Have a lot of fun

od adam
moderátor

No na jednu stranu mate pravdu ale na druhou stranu nekteri lidi nevedi co ta cisilka co jim v testu vyjdou znamenaji, nevedi jestli to je dobre nebo spatne. Toto je zpusob jak jim to +- rict. Osobne nepovazuji rychlost pod 512 kbits za vyhru. Zkuste navrhnout lepsi rozlozeni intervalu "hodnoceni".

Samozrejme pokud nabizite "garantovou" konektivitu 256/256 je to jina vec, ale to si bezny clovek neobjedna. Ten zpravidla bere agregovane linky protoze garantovanou rychlost by nemohl bezny clovek k nicemu rozumnemu vyuzit.

od smazáno

Nj, jenze kdyz si clovek objedna rychlost 256kb, tak mu za merenim vyskoci hodnoceni, ze je to nedostatecne.

Ale nedostatecne pro koho? Kdyz je ten clovek s tim smiren, resp. spokojen?

Navic se mi nelibi, ze kdyz u zakaznika namerim 700kbps, hodnoceni mi vyplivne nedostatecne :'(

mala ukazka:

http://rychlost.cz/sys/result/212.80.86.27/1212414532/86a38e503b/

http://rychlost.cz/sys/result/212.80.86.27/1212414734/155860410a/

Jaka tedy rychlost je podle vas dostatecna?

Nekdo si mysli ze rychlost 2mbit vyuzije jen clovek kterej u pocitace travi nejvice casu (programator, nebo hrac).

Ve skutecnosti je to jen na uvazeni clovek a kdyz vam programator rekne ze mu staci 512kbps...., nakonec i s Felicii dojedete do Spanelska a zpatky.

Have a lot of fun

od adam