Rychlost.cz Fórum Ostatní Nejsem spokojená se servisem

Nejsem spokojená se servisem

Nejsem spokojená se servisem

Ostatní
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od smazáno
IP: (zobrazit)

Uzavřela jsem s NETBOXEM v Brně smlouvu na balíček internet, TV a telefon 25.10.07. Pracovnice mi tvrdila, že připojení si můžeme dle návodu provést sami. Zjistila jsem doma, že to není tak jednoduché a tak jsem příští den šla objednat odborné připojení. Bohužel se dočkám až 12.11. pro nedostatek servisních techniků. To by mi tak nevadilo, ale platit musím již ode dne uzavření smlouvy. To mi připadá trochu nevkusné. Vím, že je to levné oproti UPC a pod., ale přece si musí i tak vážit každého zákazníka. Byla jsem zklamaná a mám obavy z další spolupráce.

 
od becvys
příspěvků: 16
IP: (zobrazit)

Tohle bohuzel co pises neni asi jen problem Netboxu ,ale i treba u zminovaneho UPC kteri nezvladaji absolutne napor zakazniku. Ja se treba nedockal odpovedi na 2x urgovany email. Tenhle bordel je asi vicemene vsude a proto bud trpeliva dneska se uz asi nema cenu nervovat a doufat, ze ten pristup s rostouci konkurenci bude lepsi a lepsi ...snad

 
od jba
příspěvků: 9
IP: (zobrazit)

Je to mimo misu,ale od 02 to bylo stejne pred vanocemi.. Dodali lidem balicek a ze to na prvni zapnuti jde.. Neslo a cekalo se 14 dni nez dojde technik,ale pripojeni uctovali od dodani tedy od 10.12

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Na to Vám povím jedno, vykašlat se na zprostředkovatele než se k Vám dostane a sehnat slušnou firmu s PC technikou a šikovnej technik Vám to za chvilku zprovozní, dělám to také, a za míň než ti povolaní, ale bohužel jsem z prahy.

Dobré pořízení.

 
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.