Rychlost.cz Fórum Doporučení připojeni v ....... připojení v Bystřici nad Pernštejnem

připojení v Bystřici nad Pernštejnem

připojení v Bystřici nad Pernštejnem

Doporučení připojeni v .......
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od smazáno
IP: (zobrazit)

Ráda bych se dozvěděla tipy na připojení. Máme Tiscali, ale ráda bych ho změnila na neomezený limit jak časový tak datový. Máme omezení 2Gb, a platíme 475,-Kč. Děkuji za rady!

 
od MMike
příspěvků: 145
IP: (zobrazit)

<fieldset><legend>Mirka</legend>Ráda bych se dozvěděla tipy na připojení. Máme Tiscali, ale ráda bych ho změnila na neomezený limit jak časový tak datový. Máme omezení 2Gb, a platíme 475,-Kč. Děkuji za rady!</fieldset>

Mas ADSL ???

moc sem toho nenasel ac vim ze i nejake to wifi tam u vas sto pro musi bejt...

http://rammi.cz/archiv/2006/02/28/802-wifi/

toto sem v rychlosti nasel...
MMike 8)

 
od smazáno
IP: (zobrazit)

Díky, jsem absolutní laik, tak snad to nepomotám. ADSL máme, 256/64. Líbila se mi nabídka SATTNET, pak UNET, ale to je bezdrát, a kamarádce to pořád spíš nejde než jde, ale ten SATTNET se mi zdál dobrý, ale vážně tomu nerozumím. Nechci si pohoršit oproti tomu Tiscali, ale ten limit se nám s rodinou podaří občas přetáhnout, proto hledám podobnou alternativu, ale bez omezení. Moc Ti dík za radu!!!

 
od MMike
příspěvků: 145
IP: (zobrazit)

<fieldset><legend>Mirka</legend>Díky, jsem absolutní laik, tak snad to nepomotám. ADSL máme, 256/64. Líbila se mi nabídka SATTNET, pak UNET, ale to je bezdrát, a kamarádce to pořád spíš nejde než jde, ale ten SATTNET se mi zdál dobrý, ale vážně tomu nerozumím. Nechci si pohoršit oproti tomu Tiscali, ale ten limit se nám s rodinou podaří občas přetáhnout, proto hledám podobnou alternativu, ale bez omezení. Moc Ti dík za radu!!!</fieldset>