Rychlost.cz Fórum Síťový hardware HUAWEI E220 a místní síť

HUAWEI E220 a místní síť

HUAWEI E220 a místní síť

Síťový hardware
Toto téma je zamknuto, nelze do něj přidávat reakce.
Můžete založit nové téma.
od bezpe
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jsem naprostý začátečník, jestli nějak jde nasdílet internetové spojení s mobilním modemem HUAWEI E220. Mám dva notebooky a chtěl bych, aby na nich internet fungoval zároveň.

Děkuji

 
od fahio
příspěvků: 111
IP: (zobrazit)

:19.01.2009 19:08Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jsem naprostý začátečník, jestli nějak jde nasdílet internetové spojení s mobilním modemem HUAWEI E220. Mám dva notebooky a chtěl bych, aby na nich internet fungoval zároveň.

Děkuji

Bohužel vás budu muset s největší pravděpodobností zklamat. Sdílení USB modemů funguje obecně velmi špatně. Snad jen by mohlo být schůdné propojení obou notebooků síťovým kabelem. Ale způsob nastavení Vám nesdělím, záleží na mnoha okolnostech. Nejlépe bude, zavoláte-li si na infolinku vašeho operátora kde by vám veškeré možnosti sdílení i postup nastavení měli sdělit.

 
od adam
moderátor

:19.01.2009 19:08Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jsem naprostý začátečník, jestli nějak jde nasdílet internetové spojení s mobilním modemem HUAWEI E220. Mám dva notebooky a chtěl bych, aby na nich internet fungoval zároveň.

Děkuji

Dalo by se to resit neprimo, nevim jestli se ten modem pripojuje pres usb (jako treba 4G co se me tu vali) nebo pres ethernet. Pokud pres usb slo by to jednoduse nasdilet pres notebook ktery by byl pripojeni k modemu. Pokud ten modem je pripojen pres sitovy kabel, muselo by se to resit bud pres wifi nebo dalsi sitovkou coz neni bezne.

 
od edudantti
příspěvků: 1
IP: (zobrazit)

:19.01.2009 19:08Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jsem naprostý začátečník, jestli nějak jde nasdílet internetové spojení s mobilním modemem HUAWEI E220. Mám dva notebooky a chtěl bych, aby na nich internet fungoval zároveň.

Děkuji


pane,