| 28.08.2011 19:23 od jadernik příspěvků: 1 karma: +0/-0 | Zdravim chtel bych vedet jak sou spokojeni ostatni uzivatele tohoto internetoveho poskytovatele v Praze. Poridil jsem si internet z www.802.cz s rychlosti 20/5mb/s a s internetem jsem byl spokojeny bezel bez vypadku a kolisani rychlosti. Nicmene posledni mesic a pul mi internet jede, ze nejede. Mam problem s kolisani rychlosti sotva 10mb/s nekdy ta rychlost pada tak, ze je problem si prohlizet videa na youtube. Po nahlaseni zmeny rychlosti, jsem byl od technika ujisten, ze se na to podiva, ale nic. Po dvou tydech volam znova a bylo mi zdeleno, ze technik co to mel nastarost si vzal dovolenou a o nicem nevi. Tedy to dostal do ruky nekdo jiny a ten uz asi zjistil po telefonatu semnou, ze uz jsem z toho mirne nasratej tak mi posle technika domu at se na to mrkne. Technik prisel jedine co udelal bylo ze najel na testspeed a rekl, ze tam tedy asi nejakej problem bude. Pritom narazim na dalsi problem. Kdyz volal na to jejich ustredi, aby zjistil co mam vlastne za sluzbu tak mi rekl, ze mam 15/5 mb/s www.riomedia.cz/internet tedy jejich sluzbu duo data a internet beha tedy temer jak ma. Zjistil jsem si, ze 802 se prejmenovalo na RIO media a nejspis prevzali jejich rychlosti. Pri sepsani smlouvy bohuzel neni uvedena rychlost jen duo data jako nazev sluzby, ale s pocatku byla 20/5 misto tech jejich 15/5 co si navymejsleli ted a bez nejakeho informovani vubec. Jak se proti tomu branit, kdyz nejsou ani schopni dodrzet tu jejich snizenou rychlost? Popripade muze nekdo poradit nejakou jinou moznost kvalitniho internetu? Adresa Praha Tocita - KRC |
|---|---|
|   |
| 28.08.2011 19:31 od jakuub příspěvků: 159 karma: +0/-0 | Ahoj, co tusim tak v Tocite je sit Praha12.net ktera co z doslechu vim je naprosto supr. Jen kdybys premyslel treba o necem lepsim.. |
|---|---|
|   |